StrikkeLine: Dominoskjørt

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Wednesday, April 12, 2006

Dominoskjørt



Jeg har strikket ett skjørt i dominostrikk, oppskriften fant jeg i Voguekatalogen for vinteren. Jeg har brukt Pt2-garn. Jeg er godt fornøyd med skjørtet, men har ikke noe som passer til! Det får bli høstens prosjekt, nå er det vår, og det blir nok ikke brukt noe mer ullskjørt i år.
Fargene er nok blitt litt lysere på bildene enn de er i virkeligheten, fargene er finere i virkeligheten.

3 Comments:

  • At 10:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hello!!!
    Congratulations for your blog!!!
    I am italian and sorry if i don't speak English very well.
    www.pinta-vampiro.blogspot.com
    www.alexpintucci.it

     
  • At 11:00 PM, Blogger uhoava gnu said…

    Wow! What a wonderful skirt! It's beautiful!

     
  • At 10:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Så flott skjørtet ditt ble! Det ble skikkelig lekkert i de fargene og er sikkert varmt og godt å ha på!

     

Post a Comment

<< Home