StrikkeLine

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Wednesday, February 15, 2006


Mitt første islandssjal ferdig, lett og lekkert. Det er mange flere oppskrifter i boka, så det er nok ikke så lenge før nr. 2 blir påbegynt. Sjalet er strikket i Kid Mohair, som er nesten like lekkert som Kid Silk Haze, og en god del billigere. Posted by Picasa

4 Comments:

  • At 5:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Det var helt nydelig :)
    Du lager masse fint!

     
  • At 12:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Så flott sjal du har laget. Fargen var også nydelig.

     
  • At 9:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Du er jammen produktiv :)

    Flott dette sjalet også. Hva slags erfaringer har du med å bytte garn i disse mønstrene? Eingirni er jo ikke så lett å få tak i her.

    Og hvordan har du blokket sjalet ditt?

     
  • At 8:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nydelig sjal du har laget!!!

    Jeg har lett og lett etter boka med færøyske sjal på nettet, men jeg finner den ikke. Du har ikke tilfeldigvis en link til meg???
    Mailadressa mi er i alle tilfelle kristinhelene@xi.no

     

Post a Comment

<< Home