StrikkeLine: Julegaver

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Monday, December 13, 2004

Julegaver

Jula nærmer seg ubønnhørlig, og jeg er snart ferdig med de julegavene jeg skulle strikke. Det har blitt 4 par tovede grytekluter, 3 ponchoer (den fjerde holder jeg på med), og 3 tovede vesker. I tillegg har jeg strikket litt julepynt, en stor tovet flaskenisse, og en flaske'kjole'. Bilder blir snart satt inn!

Jeg har meldt meg inn i Rowan strikkeklubb, synes de har så mye lekkert. Jeg fikk innmeldingsgaven her om dagen, en miniponcho i ett deilig, bløtt merinoullgarn. Måtte imidlertid betale kr. 171 i fortolling og moms, så helt gratis ble den da ikke!

På lørdag hadde vi vår andre strikkekafe i Museumskafeen i Drammen. Det ble fullt denne gangen også, og med mange gode tilbakemeldinger fortsetter vi etter jul med strikkekafeer en gang i måneden, den første 15. januar. Da skal temaet være ponchoer, skjerf og sjal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home