StrikkeLine: Juleting

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Friday, December 03, 2004

Juleting

Jeg har vært inne på nettet og funnet diverse oppskrifter på ting til å henge på juletreet, noen av disse har jeg tenkt å strikke i helga, jeg får prøve å få tatt bilde av det også, og få det inn på bloggen etter helga. Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg skal få knapper som linker i det venstre feltet, men har ikke gitt meg ennå. Skal nok få det til tilslutt. Jeg har klart å lage ett banner, men bare ved først å kopiere inn dette som ett bilde i bloggen. For tiden blir det produsert mest julepresanger, sjal og ponchoer i stor stil. Prøver å bruke restegarn til noe av det ialle fall, blant annet har jeg brukt Hifa-garn som jeg har hatt liggende lenge.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home