StrikkeLine: Banner og knapper

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Monday, November 29, 2004

Banner og knapper

Jeg skulle så gjerne ha gjort bloggen min litt mer spennende, og har funnet en 'oppskrift' på hvordan jeg skal kunne lage banner og knapper, men det funker ikke! Får vel bare fortsett å prøve det ut, så lykkes jeg vel til slutt. Enklere med strikketøy. Vi har vært på hytta i helga, og foruten å nyte det deilige været utendørs, har det selvfølgelig også blitt strikking. Jeg har strikket en sort selkapsveske med innslag av rød Rio som ligger i maskinen for toving. Dessuten ett par grytekluter som også skal toves. Bilder kommer seinere. Nå får jeg heller prøve å komme videre med knappe- og bannerprosjektet mitt:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home