StrikkeLine: Vellykket strikkekafe

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Wednesday, November 24, 2004

Vellykket strikkekafe

Strikkekafeen på lørdag var riktig koselig, ca 35 møtte opp totalt, og det var jo bra. Gøy å se hva andre strikker og bli litt inspirert. Neste strikkekafe skal være 11. desember, og da skal temaet være julestrikk. Jeg har strikket mange forskjellige engler og nisser opp gjennom årene, så jeg får ta en tur på loftet og finne dem frem. Jeg har vært inne på nettet og funnet strikkede juletrær, klokker og stjerner, de får jeg også prøve meg på før neste strikkekafe. Vikingstrikkjakka mi er nesten ferdig, mangler bare ett halvt erme, det blir nå strikket ferdig på tog og buss til og fra jobb. I går begynte jeg på enda ett nytt prosjekt, kjøpte RIO-garn i rødnyanser som skal bli til en selskapsponcho, som skal være ferdig til julebordet 4. desember (bilder kommer etterhvert). Planlegger en liten tovet selskapsveske også i svart sammen med RIO-garnet.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home