StrikkeLine: Julegaver

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Friday, December 16, 2005

Julegaver

Snart helg, og vi skal på hytta. Gleder meg til en rolig helg der, vi pyntet til jul før vi dro derfra sist, så det blir koselig å komme opp. Fint vær er det meldt også, så det skal bli flott med ski, god mat og strikketøy. Julegavene er nesten i boks, jeg er kjempestolt av meg selv i år, jeg har klart å bruke opp en del av alt garnet jeg har hatt liggende i stedet for å kjøpe nytt. En del av julegavene er alt sendt avgårde, jeg glemte å ta bilder, men foreløpig er det produsert diverse skjerf, luer og pulsvarmere pluss ei jakke. Ei ny omslagsjakke skal strikkes i helga, på pinner nr. 12 er ikke det noen sak å få til.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home