StrikkeLine

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Monday, September 05, 2005


Da var par nummer to i tvebandstrikk ferdig. Disse ble strikket ferdig på hytta i helga. Vi hadde fellesfdugnad på veien, men det ble tid til litt annet også. Jeg plukket to kilo bringebær blant annet. Nå har jeg sett noen lekre torgvanter som Helene H har strikket i tvebandstrikk, så det tror jeg blir mitt neste prosjekt, har både rødt og svart garn igjen av det z-tvinnede garnet jeg kjøpte da jeg var på kurs i våres. Posted by Picasa

1 Comments:

  • At 10:56 AM, Blogger Vivian said…

    Hejsa Line, fin blog du har dig her, som jeg stødte på i dag :-)

    De er SÅ flotte dine vanter; jeg fik engang nogle der minder om dem og de er stadig mine favoritter !! :-)

    Mange hilsneer fra Vivian

     

Post a Comment

<< Home