StrikkeLine: Strikketog til Bergen

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Tuesday, August 30, 2005

Strikketog til Bergen

Min kjære sendte meg ett tips om ett strikketog som nå skal gå fra Hønefoss til Bergen 23. - 25. september. Det hadde vært gøy å slenge seg med, selv om jeg i utgangspunktet ikke kjenner noen andre som skal, og selv om jeg ofte er i Bergen. Får i allefall ringe og sjekke tror jeg. Jeg var på strikkekafe i Oslo forrige torsdag, der viste Rauma høstkolleksjonen. Så mange ting som blir finere når man ser det på noen i forhold til bare å se det i katalogen. Ei rosa jakke i finullgarn som særlig fristet strikket i en slags bolerofasong.

6 Comments:

  • At 6:42 PM, Blogger MissLucy said…

    Så utrolig mange fine ting du har laget! Spesielt interessert i å se Hanne Falkenberg-tingene, for jeg holder på med Mermaid selv.

     
  • At 12:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    I'm excited to uncover this website. I wanted to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely savored every little bit of it and I have you book-marked to see new things in your web site.

    my page; 8560 xerox

     
  • At 11:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! present here at this web site, thanks admin of this website.

    Have a look at my weblog: xerox phaser 8560 mfp

     
  • At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    many thanks a whole lot ... It aid me lot now planning to acquire HP LaserJet Pro P1106 Printer .
    .. when agin thanks.

    Also visit my homepage :: shareindexs.com

     
  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Thanks operated first time!

    my site: xerox phaser 8560 ink

     
  • At 1:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Love the Africa Map pendant!

    Look into my web page :: danon Jewellery ltd

     

Post a Comment

<< Home