StrikkeLine

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Thursday, August 04, 2005


Mitt andre vottepar i tvebandstrikk med selvkomponert mønster! Etter disse tror jeg jeg skal lage pannebånd eller lue. Jeg her enda noen nøster med z-tvunnet garn jeg kjøpte da jeg var på tvebandstrikkekurs i våres. Jeg skal starte en gruppe i husflidsforeningen i høst også der vi kun skal strikke tvebandstrikk. Posted by Picasa

4 Comments:

  • At 11:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nydelige votter du har laget!

     
  • At 7:55 PM, Blogger Mitz said…

    Jättefina vantar! Så enkelt och vackert mönster men ändå tror jag aldrig jag sett det förut!
    Gratulerar till en vacker design.

     
  • At 8:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kjempefine votter!! Jeg har akkurat strikket ferdig et par torgvanter i tvebandstrikk. Hvis du vil lese om Kaja, damen med de (snart) tusen vottene kan du stikke innom bloggen min...

     
  • At 6:22 AM, Blogger Strikkelise said…

    Så flotte votter!

     

Post a Comment

<< Home