StrikkeLine: Nye tider

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Monday, August 15, 2005

Nye tider

I går reiste yngstemann til Trondheim for å studere, så nå blir det stille og rart hjemme, men samtidig blir det en ny frihet også. Han følger i sine brødres fotspor og begynner på det som før het siv.ing studiet, men som nå heter Master of Technology. Med to foreldre som også er teknologer er vel ikke valget så unaturlig. Jeg skal kjøre opp flyttelass på onsdag ettermiddag og være med på immatrikuleringen på torsdag, akurat 30 år etter at jeg selv ble immatrikulert i Trondheim. Jeg var forøvrig også med da brødrene hans ble immatrikulert for henholdsvis sju og to år siden. Jeg gleder meg til noen dager i Trondheim med innlagte besøk i byens strikkeforretninger, jeg var en stor kunde både hos Husfliden og Jens Hoff mens jeg bodde i Trondheim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home