StrikkeLine

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Thursday, March 03, 2005


PISA-jakka ble også ferdig i helga, flott passform på den (virker litt slankende!), og med lukning bare med en hornpinne fra Garngalleriet ble den riktig fin. Posted by Hello

2 Comments:

  • At 9:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hei :o))) Du har fantastisk masse flott på bloggen din!!!! Clapotisen frister meg også veldig, men jeg håpet på å finne et garn her hjemme så jeg slipper å bestille det.... Får se om jeg finner noe :o)) Ellers lurte jeg veldig på den PISA-jakken din. Hvor er den hentet fra?? Den var kjempeflott!! Klem fra Bente B

     
  • At 1:22 PM, Blogger StrikkeLine said…

    Gikk litt tid før jeg fant ut hvordan jeg kunne svare på disse kommentarene. Jakka er bestilt fra http://www.ausumlille.dk/, flere fine ting der!

     

Post a Comment

<< Home