StrikkeLine: Vinterferie

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Thursday, February 24, 2005

Vinterferie

Fra lunsj i dag tar jeg vinterferie, det blir i allefall en lang helg. For å få med yngstemann som ennå bor hjemme blir det ikke så lange ferien. Tre dager sammen med de gamle på hytta er visst nok for en kommende russ. Værmeldinga er imidlertid bra, og nå er det kommet såpass med snø at skiføret også er bra, så tre dager med ski, strikking og VM på TV skal bli fint. Fire strikketøy blir medbragt denne gangen. Klaralund-genseren som jeg er nesten halvveis på, og som går temmelig raskt på pinner nr. 5. Dessuten PISA-jakka som er helt i avslutningsfasen, en Rowan-genser i Kid Silk Haze som jeg såvidt har begynt og ett nytt strikketøy, Clapotissjalet til Knitalong'en jeg har meldt meg på. Dette skal strikkes i Skye fra Colinette i min yndlingsfarge lilla, eller rettere sagt flere lillafarger!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home