StrikkeLine

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Thursday, March 03, 2005


Og her er sjalet så langt jeg kom forrige helg. Jeg har kommet ett stykke lenger nå, men trenger også mer garn fant jeg ut, så ny bestilling er sendt Colinette. Jeg synes ikke jeg kunne bestille bare 2 bunter av dette, så jeg slang på en bestilling av WigWam bomullsgarn for en sommerjumper, det går jo mot lysere tider. Posted by Hello

1 Comments:

  • At 11:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Strikkeline.
    Jeg synes dit garn til Clapotis-sjalet er superflot. Jeg har været på Colinette-siden og har forelsket mig i et af de blålige nuancer. Hvor meget garn brugte du? Jeg kan forstå, at du måtte bestille mere.
    Venlig hilsen Pia Pedersen, Danmark

     

Post a Comment

<< Home