StrikkeLine: Strikkesymposium på Island

StrikkeLine

Denne bloggen skal først og fremst handle om min store lidenskap; strikking. En annen lidenskap er blomster, særlig de små som vokser høyt til fjells, så det kan godt hende det sniker seg inn noen botaniske betraktninger og bilder også en gang i blant. This blog is about knitting, my main passion next to my husband and sons! Since botany is one of my other passions, especially the botany of high mountains, perhaps some small pictures from my trips in different mountains will be shown too.

Friday, March 02, 2007

Strikkesymposium på Island


Jeg har helt glemt å rapportere fra Strikkesymposiet på Island i fjor sommer, men det var en meget hyggelig opplevelse. Det var min tredje tur til Island, og alle tre gangene har jeg vært heldig med været. Bortsett fra strikking i Lopi, og brodering av vanter var det utflukter og mye sosialt liv.















Jeg laget lue, altfor tykk, og ikke er slike luer moderne nå, så den er gått direkte til Fretex.




Andre laget tevarmere, som ble tovet og etterpå brodert på, angret at jeg ikke hadde gått for det i stedet.


Det var mye fint å se på deltagerne også, denne lekre jakka hadde en svensk deltager.

Mye fin natur, og jeg som elsker fjellblomster, tok bilder av noen av de fineste.








0 Comments:

Post a Comment

<< Home